GRATTIS!!!

Idag fyller världens bästa Tessi år! Grattis på 18 ÅRS DAGEN!!

Lite fakta om Therese Boström...
Namn: Therese Liselotte Boström
Familj: Mamma Pia, Pappa Christer och lillesyster Tove
Bor: Nacka Intressen: AIKs herrjuniorer och Fotboll
Hobby: Fotboll och Mode
Nuvarande klubb: AIK
Moder klubb: Boo FF
Gillar: Rapa,fisa och barabarbambam
Kommer från: Sverige
Länder hon har besökt: Sverige, Danmark, Spanien, Ukraina mm
Händer i sommar: Spanien med berorna 
Drömyrke: Mäklare
Om fem år har hon: Fixat medicin till sin mage
Relationsstatus: Singel (alltså haffbar)

Det var lite om Tessan :) 
Vill du veta mer, ring 08- 702 00 90 .




Såhär ser Tessan ut för er som inte visste det.

Ps. Det är kul o driva me dig lagets mus, ses ikväll!!

Kör vi så kör vi,,,,,,,,
/ ,,,,,,,,

Kommentarer
Postat av: #01

grattis museeeeeeeeeeeen 15 år:):)

2011-06-09 @ 12:13:30
Postat av: PJ

Credd till den som har lagt upp det här!



Grattis Tessan!

2011-06-09 @ 13:29:10
Postat av: rolle

vad ska man säga om dagens match bedrövlig domarinsats(dock ska man ej skylla förlusten på det) vid 1-1målet som dömdes för offside tyckte jag va v lite tveksamt liksom jennies gula kort & nazas fast man fick frispark!!

en stor eloge till hela laget som trots förlusten kämpade tappert men i mina ögon som suporter ger jag pris till sarah F som dagens bästa spelare !! så bra sarah har jag aldrig sett dig spela o kom ihgåg förr lr sennare så gör du mål..

hoppas ni får en trevlig resa hem och att ni är/varit snälla mot stackars kjell-åke som kör;) trots förlusten så är ni guld värda för mej och jag älska er ändå!!!!!kram rolle

2011-06-11 @ 18:14:18
Postat av: Anonym

08 - 702 00 90 obs - endast onsdag kvällar?

2011-06-14 @ 01:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0