Kebab tallrik, dricka ingår ej!!

Men tjena hallå hej hej.

Jag gillar när Patric uppdaterar bloggen, men kanske fler borde göra? Det känns som att jag och Patric battlar om vem som skriver bäst (utan tvekan jag).

Då var det dags igen att räkna ner till årets match, det ska bli grymt kul o spännande. Det är 25 dagar kvar tills dess, men innan det har vi 3 viktiga matcher och den första är nu på lördag borta mot Sundsvall. Det blir en tuff kamp, det gäller o visa vilka vi är. Juste vi är AIK!! kom kom kom,,,,,,kom å ta oss.

Alla lagen älskar och spela mot oss och vill göra det svårt, men så länge vi gör fler mål än moståndarna så vinner vi matchen eller hur!?!? Vi laddar inför matchen med bra träningar etc och på lördag blir det en 5 timmars lång bussresa upp till norrporten och hälsa på Lappen,,,,men det gillar vi!

Det här händer under sommarn:

- Beach 2lax11

- 25 dagar kvar

- Längtar till träningslägret som är i Syriantälje och som har världens godaste kebab, obs. dricka ingår ej.

- Älska sommarn och värmen o schteeekaaa.

- Semester med egenträning, faan vaa kuul!!

- Freeeezzeeeeeee leken, kuul kuul.

- Sommarens succé låt Sak Noel - Loca people WTF?!!?!

- Kör vi så kör vi, så enkelt är det. 

Bjuder på mig själv som vanligt, men veet ni vaaad???  Jag gillareeee. 



/ DC
 







Kommentarer
Postat av: MALIN

HAHAHAHA

2011-06-08 @ 12:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0