cha cha bloggen

Hallå huset!!

Tänkte bara kolla läget med alla idag efter den långa överdrivet långa bussresan igår, men vi hade kul, jävligt kul,,,,speciellt på tillbaka vägen och en skön seger. Imorn kommer lite mer tankar, bilder, känslor osv...Sammanlagt kan man säga att vi åkte 14-15 timmars bussresa igår, men det va värt det efter att ha plockat hem 3 poäng från bondhålan. Jag kan säga att det bara va skog där uppe, inte undra varför Sverige är så rikt eller,,,,men de bra, de gillar jag. Nu får vi bara hoppas på att skogen kan bjuda på lite varmare dagar och mycket sol. Det skulle va naajs, fett naajs. Men det kommer väl, med lite tålamod tror jag, fast frågan är hur länge ska man ha tålamod för det liksom?!?!?

Igår bjöds det på många roliga saker, och maten va god efter matchen framför allt. Men före matchen var jag lite besviken på gubben som jobba där vi skulle äta. Han va jävligt otrevlig kan jag säga. Jag kan berätta lite mer imorn om varför,,,,ni får fundera lite över dagen själva varför jag tyckte han var otrevlig. Men det är lugnt, vi kan ta allt för vi e AAAAIIIIKK.

Men det ABSOLUT största FRÅGAN är: OOOOOO HUUUR MÅÅÅR VIII I AIIK RAAA?!?!?!

- Jag mår jävligt bra, förutom att jag är död o skulle behöva söka akuten.

Jag bjuder på mig själv som vanligt och en söndag som denna tänkte jag bjuda på en härlig bild. (Söndag=vilodag).



OO HUUUR MÅÅR JAA RAAA?!?!?!

Käärleek o Reespeekt!!
/ DC

Kommentarer
Postat av: DC

Det ska stå men DEN absolut största frågan,,,,,inte det.

2011-06-19 @ 16:37:49
Postat av: J

FestaaarN!

2011-06-21 @ 19:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0