Salt & Socker och nått som smakar napalm...



Hej hallå bloggboken!

Det började klia ialla fall..

Sitter på hemlig ort i landet lagom och känner att sommaren är allt för fantastisk. Sverige är ett fantastiskt land på sommaren.. Har plöjt igenom diverse tidningar om vår seger uppe i Skellefteå. Kunde även hitta två uppslag innan matchen.. En skön intervju med en inlånad Piteåspelare där hon minsann berättar hur hon ska stoppa AIK. Hon hade spelat ihop och emot några av våra spelare. Hon visste att vi gillade att spela bollen bakom och framför motståndarnas backlinje?!

Framför och bakom?! Vart fan ska vi spela någonstans annars? På?!

Bra analys...

Många uppslag efter var "plattfall", "enkla misstag avgjorde" och känn på den här "Vi var inte riktigt på tå.."

Nej men jag håller med.. Det är alltid kul när man förklarar bort en förlust.. Jag fick en känsla efter matchen att motståndet tyckte att vi var värda segern. Det tycker jag med.. Men faan visst det är inte min sak om vad andra ska säga.. Men vi som såg matchen vet ju att efter 12-15min in i matchen så fanns det bara ett lag på planen.

Efter den här tiden så ska utveckling gå åt att vara så här bra så mycket som möjligt.. Kan vi vara så bra resten av matcherna?!


En annan extremt kulig sak.. Det är att artikeln om matchen på damfotboll.com är den mest lästa på hela sidan. Mitt under pågående VM, nyförvärv och andra saker så leder AIK. AIK leder serien och givetvis nästan alltid det mest lästa på damfotboll.com...

AIK berör... Vi berör...

Men det saknas kommentarer.. kommentarer om att vi bara hade tur, vi är inte värda det eller något annat kuligt att läsa.. allt skrivet av dumma jävla idioter.. Som han den där journalisten som jag pratade med efter Rågsveds matchen.. Vart tog han vägen?!..

Som sagt... AIK berör...

Men alla tycker inte att det är lika kul när det står AIK-Sunnanå 6-0... Eller Sunnanå-AIK 0-6 förlåt...

Men om man kan kommentera i motgång så ska väl man för helvete kunna skriva något när det har varit bra?!

Elller är det inte lika kul.. Var vi tysta efter att vi förlorade mot Sundsvall.. ?!!..

Inte det? Nej vi stod för det.. Jag står verkligen för det.. Motgång som medgång..

Vi är inte kaxiga.. Vi är vi... Det kommer att krävas extrem karaktär att den 1 augusti bemöta ett förstärkt Sunnanå på Skytteholms IP. Det kommer att krävas ett extremt psyke att leda det här under hösten till fortsatt framgång.. spelare som ledare... Håll ihop! och sno för faan ingenting!!


Det här var nu bara något jag kände för stunden.. Vissa saker kan man ta med en nypa salt.. Men det som verkligen betyder någonting.. Det är det som är viktigaste.. och ni som vet vad jag menar, ni vet vilka ni är! "Tack"


Ps. hade tänkt efter en del påtryckningar starta en modeblogg.. Jag återkommer med adressen! Kan bli episkt! 


/PJiDdY



Peace the fuck out!






Kommentarer
Postat av: Modefotografen

Taktiken inför andra halvan av serien: Kör en Face off för att förvirra motståndarna?



(Apropå dagens matchprogram :)

2011-07-11 @ 23:22:04
Postat av: #86

Det här låter instressant!



Vill höra lite mera ingående!

2011-07-12 @ 14:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0