Estampas Callejeras.. Gambas och Paella.. Porto away





Tjenixen tjena hej.. halloj..


 

Ska bara börja med extremt stora bilder på mig själv.. Så hela mitt huvud syns! (Märk tröjan)

 

21 juli 2011 23:24

Nu har det dragit igång.. Hösten 2011. 2st träningar är genomförda och imorgon så väntar den tredje och sedan avresa mot Harg. Det kan vara så att vi äter lunch på offside sportsbar i Solna C runt 12:30. Jag menar om ni vill komma ner å hänga lite, kanske ta lite bilder och autografer.. Har varit dåligt med det på sistonde.. Kom igen det blir kul!

Harg... Det låter som någon av resorna i Sagan om ringen. "Gandalf"- Nu lämnar vi för Harg.. Framåt!

Ja jag vet inte speciellt mycket om Harg. Det ligger runt Gimo och hör till ett litet samhälle som heter Stockby. Där ska vi spendera 2 dagar tillsammans. Ett rent överlevnadsläger med teambuilding och givetvis lite träning. Elelr rättare sagt mycket fysträning. Allt för att komma i form inför höstens viktiga matcher.. Jag är just nu inne i ett stim med texter om hösten. Ni kan läsa på aikfotboll.se några funderingar, ni som ska gå på AIK-Kalmar på söndag kan läsa i programmet och jag kommer ju givetvis dela med mig om mina tankar inför Sunnanå "at home"..

Kameran hänger med på lägret så ni kan nog vänta er ett vlogg inlägg därborta.. Om internet fungerar givetvis!
Mer om helgen får ni då genom ett videoklipp.. Men ni lär säkert få en analys efter helgen!

Annars så är det ledigt på måndag och sen börjar det på riktigt gällandes bollspelandet. Träning under hela nästa vecka. Mycket passningar, mycket rörlighet och mycket avslut. Vi ska fortsätta utveckla vårt anfall som försvarsspel. Nu väntar Sunnanå och dom ska fan inte få det enkelt när dom kommer och hälsar på.. Dom ska få ett helvete.. Kom & Ta oss!!

Ananrs gällandes modebloggen så tar det tid för denna sida att komma upp. Men jag ska ha et tplaneringsmöte med Sofi Fahrmann i början på nästa vecka.. Kan vara givande.. Hon är ju trots allt "Elit"..

Annars vinner Dani "Hassan Baba" Chamoun priset för bästa kommentar.. Även om helgen inte har genomförts än..

- "Jens, finns han på riktigt?!.."

Bra surr...

 



Den här bilden säger allt... Men det går att tolka på olika sätt.. Jag tolkar bilden som att någon säger typ.. "AIK!!"
Personen brevid säger lite irriterat.. -"Det räcker.." och slår ifrån med armarna..

Så tolkar jag det..


Men vi ses förhoppningsvis imorgon dåra.. "Tack" och "Gonatt"..

Tjing Tjing

 


Kommentarer
Postat av: Jens

Vadå "finns han på riktigt?!"!?!?!



Det blir inte mer äkta än så här...

2011-07-25 @ 10:05:26
Postat av: PJ

Fuck you

2011-07-27 @ 18:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0