Allsång på gränsen.. feat. BoB MaRLEy



"Jag spelar utan insats här, det är sand imellan fingrarna.. och våga hoppas på nått fint är som att skjuta sig i huvudet.. "






Förekommande i det här inlägget.. Adidas tröjan..

 

Att kunna gå på vattnet... Balaclavaboogie..

Jag börjar själv tro på att jag bara har en tröja.. Stor modemiss.. Nu är det ju inte så att jag bara har en tröja men på något konstigt sätt så tas alla bilder när jag alltid har den.. Det tas ju inte allt för många bilder. Det är ju saknat.. Därför kan det komma en överraskning imorgon... Kul va?!

Jaha.. på min semester så skulle inte datorn på men men.. Man vill ju alltid kliva in å gnälla lite.. eller mest klaga.. Eller bara skriva av sig lite granna.. Det är en fantastiskt kväll där jag befinner mig.. Solen har gått ner och visar något typ av rosa sken på himlen. Vackert.. Hoppas att ni har det fint där ni är!

Vad hände igår Sverige?! Med en sådan fantastisk målvakt och en sådan grym högerback så trodde jag verkligen på vinst.. Nästan VM-guld.. För Hope Solo hade ni inte slagit.. Hon har kommit igång nu! Men det var trist..

Men nu skiter vi i det.. Ja nu är det inte många dagar kvar tills det börjar igen. Jag fick ett samtal igår där jag har fått information om ett ruggigt uppsving inför höst säsongen nu. Det lät koolt..
Man vill arbeta mer än någonsin på att få en festlig tillställning på AIK-Sunnanå den 1 augusti.. Jag hoppas att DU kommer dit! Alla ska komma dit.. Alla får va me!!

Träningen börjar på onsdag 20 juli 16:30! Kom ner och hälsa om ni har lust.. Det lär bli en fartfylld träning när alla har varit borta från skyttan ett tag nu.. Det behövs dessutom städas!

Jag jobbar just nu på min modeblogg. Hoppas att kunna köra en release nästa vecka.. Jag jobbar på..
Efter helgen så kommer mer aggression och givetvis en höstuppladdning och lite kurosia om våren.. Häng me!!


Så länge så kan ni njuta av min nya keps!

Tjing tjing och hare godis!











Tröjan igen!! HAHAHA



Trevlig kväll..

/P-Jilf





(Hemma..)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0