S N Ö S T O R M

Tjenare tjenare!

Ibland så går det ju bara inte att gilla det här landet, det har snöat som sjutton och inga bussar går. Tummen ner för SL säger jag bara. Så vi har fått gått hem i snöstormen.
Eftersom träningen va inställd var alla jätte duktiga och körde styrka (överkropp).
Vi kommer vara det lilla men biffiga laget 2011 känner jag....
Hur som helst tänkte jag passa på att hylla vårt lag. Det var länge sen man kände den här glädjen som finns just nu. Även om det är kallt och det snöar så känner man glädje varje gång man kommer ner till skytteholm.
Det här kommer bli ett stört roligt år jao!

Må så gott mina kära vänner!

AIK föralltid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket bra inlägg!! Instämmer helt, forza gnaget 2011.

2011-02-10 @ 21:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0