el clasico AIK-Vasalund del 1 "90-talet"


Division 2 Östra 1998-09-13 Vasalunds IF-AIK 1-3 (0-1)

Division 2 Östra 1998-05-25 AIK-Vasalunds IF 2-1 (1-1)

Division 2 Östra 1997-09-06 Vasalunds IF-AIK 1-0 (1-0)

Division 2 Östra 1997-05-22 AIK-Vasalunds IF 2-1 (0-0)


Jo här är en mjukstart.. Del 1.. 90-talet.

Åren då ironin föddes, Sverige kom 3a i fotbolls VM och åren då Nintendo 64-generationen föddes..

Åren då Henrik Schyffert hade mustasch! Men även dem åren som vi får säga var startskottet för denna tillställning. För vår databas sträcker sig inte längre..



Ja vi ser här ovan att av fyra st möten så vann Vasalund ett av dem.. Kul.. Det var säkert en jättebra match.


Det nästan roligaste i detta inlägg är att jag satt i natt och knopade ihop ett inlägg på ungefär 2000 tecken.. Givetvis så sparade jag inte det och det försvann. Men jag hade ambition. Däremot så ångrade jag några grejjer jag skrev så det var kanske för det bästa att det försvann.


Hur som så är det här en del av uppladdningen inför söndagens match mot Vasalund. Vasalund kommer ju till mötet med en förlust och vinst. Vi har två vinster... Nu kör vi!


/P-Wee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0